reklama

Majsterka jedného ťahu

Poznáte to - domček jedným ťahom. Hračka. (Ale to je iba level 5 a len v modrom svete je ich 100!). Takže: Kamka na tablete večne hrala One Touch Drawing (hra, ktorá je vraj highly addictive. Môžem potvrdiť!!). Nakazila tým aj mňa, a tak teraz chodím s umatlaným displejom ako škôlkar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ide o to, pospájať body v obrazce podľa predpísaných čiar, pričom po každej môžete prejsť len raz. OTD má 3 svety - modrý, zelený a červený a každý z nich desiatky levelov. V nich postupne pribúdajú stále komplikovanejšie tvary, ktoré treba nakresliť alebo presnejšie obtiahnuť prstom. Navyše, levely sa postupne komplikujú, pribúdajú im funkcie, akože niektoré čiary sú jednosmerky, červené čiary sú návratné, žlté body vás teleportujú na iné body atď. Najviac ma bavilo, že v zelenom svete sú tvary väčšinou všelijaké srandovné, trebárs plachetnica, rybička, topánka a tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chytilo ma to cestou v buse, skoro som zabudla vystúpiť. V noci sa mi snívalo o bielych čiarach, ktoré zmodrejú, keď po nich prejdem. Zvládnuť modrý svet nebolo až také ťažké, len musíte prísť na to, ktorý bod je najslabším článkom - odtiaľ treba začať. Zelený svet ma pobavil obrázkovými tvarmi a červený svet, to bola zaberačka.

Najlepšie na celej hre je, že keď niektorý level zvládnete, kreslenkové hlasy zvolajú jéééééé! Človek sa cíti ako ozajstný makač. (Zlatý americký systém pochvaly za hocijakú blbosť).

Dnes oslavujem - prešla som všetky svety, všetky levely!! Taká maličkosť a ako poteší! :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeden by povedal: malý krok pre svet, veľký krok pre človeka! :)

Katarína Baková

Katarína Baková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som skromná, ani hlúpa, ani tichá, ani škrata. Som trochu geek a trochu nerd, milujem gadgety a viem o nich viac, než sa od mladej baby očakáva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu