reklama

5 najlepších aplikácií pre baby

Prešla som si niekoľko článkov o najsamsuper aplikáciách do smartphonov a tabletov a aj zopár zoznamov typu „10 Best Apps". A zistila som, že hoci sú to tipy dobré, väčšinou sú také... unisex, ak nie rovno skôr pre mužov. Ak obídem aplikačné a widgetovské štandardy typu navigácia, počasie, pošta atď. - pretože tie sa naozaj zídu každému - spravila som si menší zoznam pomocníčkov, ktorých ocenia hlavne ženy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Čiže, tu je môj zoznam najlepších aplikácií pre baby (ak máte tip na niečo, čo na čo som si nespomenula, dajte vedieť!):

  1. Evernote - iste, poznámkovač je unisex - kým neprídete na to, že pomocou tejto apky si môžete zosynchronizovať všetky možné zariadenia - počítač, smartphone, tablety... dokonca aj manželov alebo priateľov. Ak si teda vytvoríte nákupný zoznam alebo poznámku o tom, čo určite musíte zabaliť na dovolenku, môžete si obaja vyškrtávať, čo je už vybavené. A malý tip: poznámky sa dajú tagovať, aby boli prehľadnejšie. Napríklad tag Vianoce môže obsahovať všetky vecičky, ktoré by vás potešili pod stromčekom. ;)

  2. PT (period tracker). Žiadna recenzia to nejako extra nezdôrazňuje, a pritom všetky „vtipné" poznámky bokom, toto je super vec. Veľakrát som ju ocenila, keď som si v kabínke u gynekologičky prečítala výstrahu s OBROVSKÝMI výkričníkmi, že „Pacientky, ktoré si nepamätajú dátum poslednej menštruácie, nebudú vyšetrené!!". Pétéčko má nejaké veci aj v slovenčine, ale väčšinu ani netreba. Obsahuje kopec super funkcií, napríklad vyrátanie cyklu, plodných a neplodných dní (inak, to je fakt veselé: počas plodných dní na obrazovku priletia vtáčiky a sedia na strome!) A ku každému dňu si môžem pridať, akú som mala náladu, intenzitu krvácania, váhu, rôzne príznaky. Môj Period Tracker (má ikonku s ružovým kvietkom) vie vyrátať aj priemer (koľko dní krvácam a ako dlho trvá cyklus počas roka), čo je tiež celkom praktická vec. A niektoré pétéčka sa dajú nastaviť aj ako widget. Čiže na monitore vidím, koľko dní zostáva do začiatku menštruácie a podobne.

  3. Pixlr Express - aj by sa dal označiť za „unisex" aplikácia na úpravu fotografií, až na to, že výhodou tohto je možnosť vyberať si zo stráááášne veľa prednastavených rámčekov a filtrov a všelijakých úprav. Buďme teda úprimné, rozposielanie všelijakých roztomilučkých fotiek je predsa len skôr zábavka pre baby. Na bleskovky je fajn aj Instagram, ale ak sa chcem zabaviť a poslať kamoškám nejakú srandičku, P.E. ponúka veľký výber a fotky tak moc neoreže.

  4. Online nakupovanie - osvedčil sa mi „starý dobrý" eBay a babské čačky kupujem aj na Etsy, pretože oboje majú aplikáciu, pomocou ktorej viem všetko zaplatiť cez tablet alebo mobil a keďže tam mám založené konto, nemusím stále zadávať číslo karty a pod.

  5. Smart measure - áno, áno, storočný vtip je o tom, že baby nemajú odhad na vzdialenosti. Nebudem siahodlho písať o tom, či je to pravda alebo nie... V každom prípade, keď som si chcela vybrať novú sedačku, toto sa mi fakt zišlo. Nie je superextrapresný na milimeter, ale na približné vymeranie, či sa sedačka vojde medzi police, je to fajn. Meria cez fotoaparát, ktorý treba zamerať na určitý bod. Pre ľudí, ktorí nenakupujú všetko naraz v jednom obchode, ale radi si robia Tour de Shops po celom meste a vyberajú priebežne, je to podľa mňa praktické.

A ešte mám v mojej technovýbavičke všelijaké iné pomôcky, ale o tom zasa niekedy nabudúce. Ak máte tipy na ďalšie babské apky a miniapky, dajte vedieť, nech to dotiahneme na celú desiatku!

Katarína Baková

Katarína Baková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som skromná, ani hlúpa, ani tichá, ani škrata. Som trochu geek a trochu nerd, milujem gadgety a viem o nich viac, než sa od mladej baby očakáva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu