reklama

Brandage!

Pred pár týždňami som sa cez víkend vybrala krásnieť na duši do prírody a do galérie. V Bratislave sa to dá 2 v 1, a to za mestom v Danubiane. Zaujala ma tam jedna strašidelno-vtipná socha, že Brandage (autora som zabudla). (Nájdete ju od vchodu do areálu vľavo, kúsok od „oka" galérie.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyzerá ako človek zabalený papierom s logami všetkých možných značiek, zviazaný ako balík a sediaci chrbtom k Dunaju. Socha je trochu prihrbená, čoje dosť mrazivé, pretože tŕpnete, že každú chvíľu ten poviazaný balíkočlovek švihne do vody. A tá „zábavná" časť spočíva v tom, že nech s poviazancom súcítite koľko chcete, predsa sa človek neubráni a začne skúmať, aké logá to vlastne na ňom sú.

To mi pripomenulo super hru, na ktorej práve fičím - Logo Quiz. Vlastne je to taká blbosť, ale akonáhle ju začnete hrať, nedokážete prestať. Kvíz je rozdelený do viacerých kategórií (cars, food, web...) a v každej máte podľa obrázkového hintu uhádnuť, akej značke patrí. Najviac človeka dožiera, že pri mnohých obrázkoch máte pocit, že je vám náramne povedomý, ale za ten svet si nemôžete spomenúť, komu presne a ako sa to píše! Fakt sranda preveliká! Ako moja najväčšia slabina sa ukázali byť značky hodiniek a energetika. Tak premýšľam, či som tiež nejaká obeť značiek - či by som sa každú chvíľu mohla prepadnúť do prúdu Dunaja. Hádam nie, veď ako sa ukázalo, neovládam ich ani na 60 %!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale kebyže ma niekedy uvidíte, prihrbenú nad tabletom, ako sedím na múriku na nábreží, radšej mi s tým kvízom nepomáhajte... :)

Katarína Baková

Katarína Baková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som skromná, ani hlúpa, ani tichá, ani škrata. Som trochu geek a trochu nerd, milujem gadgety a viem o nich viac, než sa od mladej baby očakáva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu